EtkiLeyici Sözler

Nisan 1, 2009 at 11:38 am Yorum bırakın

  • Sen benim gözlerimde saf bir gerçek,

Yüreğime bahar getiren bir çiçeksin.
Sen bedenimdeki yumuşak kudret,
Gönül bahçemde uçuşan bir kelebeksin..

  • Hafif hafif çiseleyen yağmurda kalırsan;

Saçlarını okşayan her tanede
BENİ HATIRLA !

  • Bugünde yarın da yüreğin kadar yanındayım ,

Kendini yanlız hissettiğinde
elini yüreğine koy..
ben hep oradayım!!

  • Kimbilir hangi akşam

güneşle beraber bende söneceğim,
Kimbilir hangi ellerden
son suyumu içeceğim,
Belki göremeden öleceğim
fakat yinede seni
‘EBEDiYEN SEVECEĞiM’

  • Sahiller dalgayı nasıl beklerse,

Gökyüzü mehtabı nasıl özlerse,
Kuru topraklar suya nasıl hasretse,
Sende benim hasretimsin…

  • Güller hep ellerinde açsın,

ama dikenleri batmasın.
Sevda hep seni bulsun,
ama seni yaralamasın.
Mutluluk hep yüreğine dolsun,
ama beni unutturmasın..

Entry filed under: Genel.

Sevgi Sözleri Aşk sözleri

Bir Yanıt Bırakın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Takvim

Nisan 2009
P S Ç P C C P
    May »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Most Recent Posts


